Tytuł pozycji:
Sex Toy Product Placement in movies and TV shows
- Tytuł:
-
Sex Toy Product Placement in movies and TV shows
Zjawisko Sex Toy Product Placement na wybranych przykładach filmowych i telewizyjnych
- Autorzy:
-
Uryna, Diana
- Słowa kluczowe:
-
Product placement, zabawka erotyczna, film, program telewizyjny, społeczeństwo, kultura, kontrowersja
Product placement, sex toy, movie, TV show, society, culture, controversy
- Język:
-
polski
- Dostawca treści:
-
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this paper is to understand the phenomenon of sex toy product placement and its sociocultural development. The paper consists of two parts: theoretical and practical. The first one describes the most essential issues related to sex toy product placement. The second one presents important information and conclusions obtained from the study.
Celem niniejszej pracy jest usystematyzowanie pojęcia sex toy product placement, ukazanie społeczno-kulturowych uwarunkowań jego kształtowania, przedstawienie przykładów lokowania produktu w mediach oraz analiza opinii na jego temat. Praca składa się z dwóch części: teoretycznej i badawczej. Cześć teoretyczna opisuje najważniejsze zagadnienia związane ze zjawiskiem sex toy product placement. Część badawcza zawiera opis metody badawczej, która została zastosowana. Znajdują się tam istotne informacje uzyskane w trakcie realizacji przedsięwzięcia, a także najważniejsze wnioski.