Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Współczesne znaczenie kryzysu w kontekście social media na podstawie firmy Maspex

Tytuł:
Współczesne znaczenie kryzysu w kontekście social media na podstawie firmy Maspex
The significance of the crisis in the context of social media based on Maspex
Autorzy:
Gągola, Katarzyna
Słowa kluczowe:
crisis – social media – Instagram – Maspex – Tiger
kryzys – media społecznościowe – Instagram – Maspex – Tiger
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Media społecznościowe, są bardzo istotne jeżeli chodzi o komunikację marki w sieci. Nie należy traktować ich jako niszowych. Przekonała się o tym firma Maspex, która jest właścicielem marki Tiger. Podstawowe pytanie, jakiemu przyświeca podjęte tu rozważanie, odnosi się do tego czy firma zareagowała skutecznie i prawidłowo w zakresie komunikacji kryzysowej. W pracy zostały przeanalizowane wypowiedzi pracowników.

Social media are crucial for companies which operate and communicate with customers via Internet sites and applications. It’s important that companies give social media the same amount of attention as they give to traditional media. Maspex the owner of Tiger brand have learnt that lesson in 2017. The tesis of this master’s dissertation is a question whether Maspex reacted correctly and fast enough during the Tiger brand crisis. This dissertation is based on data collected from Maspex employees via questionnaire.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies