Tytuł pozycji:
Wpływ działań społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) na kreowanie wizerunku marki - na przykładzie FFiL Śnieżka S.A.
The subject and purpose of this research work is to analyze the activities in the field of corporate social responsibility undertaken by FFiL Śnieżka. Corporate social responsibility is increasingly used by Polish enterprises as a strategy thanks to which companies have the chance to increase their credibility and build a positive image. It should be remembered that not every enterprise treats CSR in an instrumental manner. Śnieżka is a company where CSR has an important place and actions are taken on various levels. However, the greatest emphasis is placed on helping children and young people. Two research methods were used in the work, i.e. material analysis and interview.
Przedmiotem i celem niniejszej pracy badawczej jest dokonanie analizy działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, podejmowanych przez FFiL Śnieżka. Społeczna odpowiedzialność biznesu jest coraz częściej wykorzystywana przez polskie przedsiębiorstwa jako strategia, dzięki której firmy mają szansę na zwiększenie wiarygodności oraz zbudowanie pozytywnego wizerunku. Należy pamiętać, że nie każde przedsiębiorstwo traktuje CSR w sposób instrumentalny. Śnieżka jest firmą, w której CSR zajmuje ważne miejsce, a działania podejmowane są na różnych płaszczyznach. Jednak największy nacisk położony jest na pomoc dzieciom i młodzieży. W pracy wykorzystano dwie metody badawcze tj. analiza materiałów oraz wywiad.