Tytuł pozycji:
Media snacking and other media phenomenons as challenges for the media providers
In a time of a constant wave of new media content, it would be impossible to stick with the old ways of consumption and distribution of information. Therefore, both the users and media providers have had to develop new ways of working. The aim of this dissertation is to define the well-known, intuitively obvious media phenomenons such as media snacking and drillable media. The author tries to draw the consequences of these types of journalism on the media providers. This work is to be taken as a valuable attempt to fill the lack of source literature on the topic. This study is based upon the observation and the dissection of this new phenomena. The articles have been chosen for their topicality at the moment of writing this bachelor’s thesis and they are subjective to the author's choice.
W dobie nieustannego napływu nowych treści medialnych niemożliwym byłoby pozostanie przy znanych przed laty sposobach konsumpcji i dystrybucji informacji, zatem zarówno użytkownicy, jak i organizacje medialne musieli wypracować nieznane dotychczas sposoby działania. Celem niniejszej pracy jest po pierwsze, próba zdefiniowania dobrze znanych, intuicyjnie oczywistych zjawisk jakimi są przekąski medialne, boomerangi informacyjne, odwierty medialne oraz ciągi informacyjne. Autorka stara się odpowiedzieć na pytanie jakie konsekwencje dla organizacji medialnych niesie ze sobą popularność ww. form. Jest to próba tym cenniejsza, że w literaturze przedmiotu ilość opracowań dotycząca tej tematyki jest naprawdę niewielka. Całość badania oparta jest na wnikliwej obserwacjii analizie poszczególnych form, na podstawie reprezentujących je materiałów, które są możliwie najbardziej aktualnymi przykładami na czas pisania pracy i stanowią subiektywny wybór autorki.