Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The role and importance of the media in managing the image crisis of LOT Polish Airlines

Tytuł:
The role and importance of the media in managing the image crisis of LOT Polish Airlines
Rola i znaczenie mediów w zarządzaniu kryzysem wizerunkowym Polskich Linii Lotniczych LOT
Autorzy:
Wielgus, Anna
Słowa kluczowe:
ZARZĄDZANIE, ORGANIZACJA, MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE, WIZERUNEK, KRYZYS WIZERUNKOWY
MANAGEMENT, ORGANIZATION, SOCIAL MEDIA, IMAGE, IMAGE CRISIS
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W pracy podjęto problem zarządzania kryzysem wizerunkowym spółki Polskie Linie Lotnicze LOT. Celem pracy jest odkrycie roli mediów w procesie zarządzania sytuacją kryzysową. W związku z tym zgłębiono wiedzę z zakresu literatury przedmiotu obejmującej takie zagadnienia jak kryzys, organizacja, zarządzanie. Przedstawiono również zarys historii LOT-u. W procesie badawczym przeprowadzono kwestionariusz ankiety oraz analizę danych zastanych portalu społecznościowego Facebook oraz internetowych portali informacyjnych. Badania pozwoliły wyciągnąć wnioski, według których spółka PLL LOT niezbyt dobrze poradziła sobie z kryzysem wizerunkowym. W komunikacji zabrakło dialogu między firmą a jej klientami.Praca składa się z czterech rozdziałów. Pierwszy poświęcony jest zagadnieniom teoretycznym. W drugim rozdziale opisano metodologię badań własnych wraz z argumentacją wyboru metod i technik badawczych. Trzeci rozdział stanowi analizę zebranego materiału badawczego. W ostatnim rozdziale przedstawiono wnioski wraz z odpowiedziami na postawione pytania badawcze.

This thesis take up the problem of managing the image crisis of the company LOT Polish Airlines. The aim of the thesis is to discover the role and importance of mediain the process of crisis management. In case of this described such issues as crisis, organization, management. The outline of LOT’s history was also presented. The research process was carried out by implemented questionnaire and analysis of data from social media and news portals. The research allowed to draw conclusions that LOT Polish Airlines didn’t manage the image crisis very well. Communication lacked dialogue between company and customers.The thesis consists of four chapters. The first one is devoted to theoretical issues. Second chapter describes the methodology of own research together with arguments for the choice of research methods and techniques. Third chapter is an analysis of the collected research materials. In the last chapter the conclusions are presented together with answers to the research questions raised.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies