Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Image crisis of the influencer. Analysis of the dramas internet phenomenon

Tytuł:
Image crisis of the influencer. Analysis of the dramas internet phenomenon
Kryzys wizerunkowy influencera. Analiza zjawiska internetowej dramy
Autorzy:
Workowska, Gabriela
Słowa kluczowe:
influencer, image, image crisis, drama, personal brand, media image
influencer, wizerunek, kryzys wizerunkowy, drama, marka osobista, wizerunek medialny
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Tematem niniejszej pracy jest kryzys wizerunkowy influencera. Praca ma na celu analizę i charakterystykę zjawiska internetowej dramy. „Drama” to określenie funkcjonujące głównie w Internecie, opisujące aferę z udziałem influencera, która toczy się w mediach społecznościowych i ściśle wiąże się z kryzysem wizerunkowym internetowego lidera.Na podstawie studium reprezentacyjnego przypadku skonstruowany został schematyczny przebieg internetowej dramy oraz specyfika kryzysu wizerunkowego influencera.

The subject of this work is the influencer's image crisis. The work aims to analyze and characterize the drama's internet phenomenon. "Drama" is a term functioning mainly on the Internet, describing a scandal involving an influencer, which takes place in social media and is closely related to the online image leader's crisis.On the basis of a case study, a schematic course of the Internet drama and the specificity of the influencer's image crisis were constructed.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies