Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

"Reklama w prawie farmaceutycznym jako czyn nieuczciwej konkurencji"

Tytuł:
"Reklama w prawie farmaceutycznym jako czyn nieuczciwej konkurencji"
"The advertising in The Pharmaceutical Law as an act of unfair competition"
Autorzy:
Kobylańska, Katarzyna
Słowa kluczowe:
act of unfair competition, pharmaceutical advertising, The Pharmaceutical Law
czyn nieuczciwej konkurencji, reklama farmaceutyczna, prawo farmaceutyczne
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem niniejszej pracy magisterskiej jest analiza regulacji prawnych dotyczących ograniczeń reklamy farmaceutycznej zawartych w Prawie Farmaceutycznym w odniesieniu do Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. W pracy przedstawiono również konsekwencje prawne wynikające z uznania reklamy farmaceutycznej za czyn nieuczciwej konkurencji oraz nadzór nad nią.

The aim of this master’s thesis was to analyse legal regulations concerning restrictions pharmaceutical advertising contained in The Pharmaceutical Law with reference to Unfair Competition Suppression Act. The work aims to discuss legal consequences resulting from considered advertisement as an act of unfair competition and the supervision of advertisement.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies