Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola programów lojalnościowych w relacjach firm z e-klientelą

Tytuł:
Rola programów lojalnościowych w relacjach firm z e-klientelą
The role of loyalty programs in relations of companies with e-customer.
Autorzy:
Dziurdziak, Kamila
Słowa kluczowe:
client, internet client, building relationships with clients, loyalty programs, partner programs
e-klient, klient internetowy, budowa relacji z klientem, programy lojalnościowe, programy partnerskie.
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of the work is to present the role of loyalty programs in building relationships with e-customers. Methods and goals of building relationships with consumers were explained. Analyzed loyalty programs instruments and differences between the desktop client and the online client. Examples of loyalty and partner programs that are particularly useful for e-customers are presented, as well as their weaknesses and strengths are discussed.

Celem pracy jest przedstawienie roli programów lojalnościowych w budowaniu relacji z e-klientelą. Wyjaśnione zostały metody oraz cele budowania relacji z konsumentami. Analizie poddane zostało instrumentarium programów lojalnościowych oraz różnice między klientem stacjonarnym i internetowym. Przedstawione zostały przykłady programów lojalnościowych i partnerskich mających zastosowanie szczególnie w przypadku e-klienteli oraz omówione zostały ich słabe i mocne strony.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies