Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kampanie marketingowe i społeczne jako sposób na walkę ze zjawiskiem beauty hejtu na Instagramie

Tytuł:
Kampanie marketingowe i społeczne jako sposób na walkę ze zjawiskiem beauty hejtu na Instagramie
Advertising campaigns and public service announcements as way of deal with beauty hate on Instagram
Autorzy:
Potera, Anna
Słowa kluczowe:
hejt, krytyka, beauty hejt, ciało, piękno, brzydota, kanon piękna, doskonałość, niedoskonałość.
hate, criticism, beauty hate, body, beauty, ugliness, history of female beauty, perfection, imperfection
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Praca licencjacka podejmuje analizę zjawiska beauty hejtu na Instagramie oraz kampanii społecznych i marketingowych walczących z tym zjawiskiem. Zostaje zaprezentowany zmieniający się kanon piękna kobiecego oraz wpływ mediów masowych na jego kształtowanie.

Bachelor's thesis is describing beauty hate and analysing advertising campaigns and public service announcements which are fighing with this problem. Author present changing vision of female beauty during ages and emphasize the impact of mass media in process of creating this casus.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies