Tytuł pozycji:
Kampanie marketingowe i społeczne jako sposób na walkę ze zjawiskiem beauty hejtu na Instagramie
- Tytuł:
-
Kampanie marketingowe i społeczne jako sposób na walkę ze zjawiskiem beauty hejtu na Instagramie
Advertising campaigns and public service announcements as way of deal with beauty hate on Instagram
- Autorzy:
-
Potera, Anna
- Słowa kluczowe:
-
hejt, krytyka, beauty hejt, ciało, piękno, brzydota, kanon piękna, doskonałość, niedoskonałość.
hate, criticism, beauty hate, body, beauty, ugliness, history of female beauty, perfection, imperfection
- Język:
-
polski
- Dostawca treści:
-
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Praca licencjacka podejmuje analizę zjawiska beauty hejtu na Instagramie oraz kampanii społecznych i marketingowych walczących z tym zjawiskiem. Zostaje zaprezentowany zmieniający się kanon piękna kobiecego oraz wpływ mediów masowych na jego kształtowanie.
Bachelor's thesis is describing beauty hate and analysing advertising campaigns and public service announcements which are fighing with this problem. Author present changing vision of female beauty during ages and emphasize the impact of mass media in process of creating this casus.