Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Turystyka modowa w Polsce - stan i perspektywy rozwoju

Fashion tourism is a relatively young phenomenon that has not been sufficiently described, especially when it comes to this type of tourism in Poland. This work describes the phenomenon of fashion tourism in the world, including specification of the conceptual scope and offer. It also shows the innovation of the fashion tourism offer. The most important part of the work is the part concerning the reflection on the existence of this type of tourism in Poland. The products available on the market are shown. The considerations are enriched with the statements of experts. The summary of the research is the SWOT analysis regarding the potential and perspectives for the development of fashion tourism in Poland.

Turystyka modowa jest zjawiskiem stosunkowo młodym i niewystarczająco opisanym, szczególnie, jeśli chodzi o ten typ turystyki w Polsce. Niniejsza praca opisuje zjawisko turystyki modowej na świecie, wraz z wyszczególnieniem zakresu pojęciowego oraz oferty. Ukazuje również innowacyjność oferty turystyki modowej. Najważniejszą częścią pracy, jest część dotycząca refleksji nad istnieniem tego typu turystyki w Polsce. Wykazane są dostępne na rynku produkty. Rozważania wzbogacone są wypowiedziami ekspertów. Podsumowaniem badań jest analiza SWOT dotycząca potencjału i perspektyw rozwoju turystyki modowej w Polsce.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies