Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

"Black Friday" trade mark - case study

Praca to studium przypadku zarejestrowania znaku towarowego "Black Friday" w Niemczech, w 2013 r. Celem niniejszej pracy jest analiza znaku towarowego Black Friday pod kątem zasadności jego rejestracji na gruncie prawa europejskiego, jak i niemieckiego. W główniej mierze praca skupiona jest na problemie zdolności odróżniającej, ale można w niej znaleźć również zagadnienia z zakresu usług świadczonych drogą elektroniczną.

The work is the case study of "Black Friday" trade mark which was registered in Germany, in 2013.The aim of this work is to analyse the titled trade mark with its ability to register on the ground of both - European and Gremany law. The main point of the work is focused on trade mark distinctive character, but also you can find there some topics connected with services provided electronically too.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies