Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Implementacja prototypu klienta i serwera dla dwuwymiarowej gry MMORPG

Tytuł:
Implementacja prototypu klienta i serwera dla dwuwymiarowej gry MMORPG
Implementation of client and server prototype for 2D MMORPG game
Autorzy:
Chabora, Tomasz
Słowa kluczowe:
gamedev, prototype, 2D, networking, MMORPG
produkcja gier, prototyp, 2D, programowanie sieciowe, MMORPG
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of this master thesis was to implement a client and a server for an online game of MMORPG genre, using custom transfer protocol on top of TCP. As a result, a playable game prototype was made, with its functionality and algorithms described in detail in the thesis. The tool used to create the game was Godot game engine with C# and GDScript programming languages.

Celem pracy była implementacja klienta i serwera dla gry sieciowej typu MMORPG w oparciu o własny protokół przesyłu danych oparty na TCP. W efekcie powstał grywalny prototyp gry, którego działanie i użyte algorytmy zostały szczegółowo opisane w pracy. Narzędziem wykorzystanym do stworzenia gry był silnik Godot, z użyciem języków programowania C# oraz GDScript.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies