Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Use of the Internet by Law and Justice in the election campaign for the parliamentary elections in Poland in 2015

Tytuł:
Use of the Internet by Law and Justice in the election campaign for the parliamentary elections in Poland in 2015
Wykorzystanie Internetu przez Prawo i Sprawiedliwość w kampanii wyborczej do wyborów parlamentarnych w Polsce w 2015 roku
Autorzy:
Trochonowicz, Mateusz
Słowa kluczowe:
Social media, Internet, 2015 election campaign, election campaign, 2015 parliamentary campaign parliamentary campaign, Law and Justice, PiS, online campaign.
Social media, media społecznościowe, Internet, kampania wyborcza 2015, kampania wyborcza, kampania parlamentarna 2015, kampania parlamentarna, Prawo i Sprawiedliwość, PiS, kampania internetowa.
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of this work is to show marketing activities in the Internet space of the Law and Justice party in the election campaign for the 2015 parliamentary elections. The author puts forward a thesis that the Law and Justice party used the Internet better than the other competing groups in the fight for voters' votes. The work discusses general aspects of the PiS’ internet campaign, such as creating reaches, financing or activity in social media and the broadly understood sphere of the Internet. The author also presents the socio-political situation in Poland just before the 2015 elections, and also presents the evolution of the way the network is used in Polish election campaigns over the years.

Celem niniejszej pracy jest ukazanie działań marketingowych w przestrzeni internetowej partii Prawo i Sprawiedliwość w kampanii wyborczej do wyborów parlamentarnych z 2015 roku. Autor stawia tezę, iż partia Prawo i Sprawiedliwość lepiej od lepiej od pozostałych konkurencyjnych ugrupowań wykorzystała Internet w walce o głosy wyborców. Praca omawia ogólne aspekty kampanii internetowej PiS-u, takie jak budowanie zasięgów, finansowanie czy aktywność w mediach społecznościowych oraz szeroko pojętej sferze Internetu. Autor przedstawia również sytuację społeczno-polityczną w Polsce przed samymi wyborami z 2015 roku, a także prezentuje ewolucję sposobu wykorzystania sieci w polskich kampaniach wyborczych na przestrzeni lat.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies