Tytuł pozycji:
Kształtowania wizerunku w organizacji 3 sektora w mediach społecznościowych
The purpose of this work was. examining the functioning of the Polish Red Cross in social media in the opinion of Poles. This goal is primarily served by the theoretical part of the work, which characterizes third sector organizations, the notion of organization image and activities, including those undertaken in social media, aimed at shaping it. The practical part of the work presents the Polish Red Cross association and its activities in social media to shape its image, as well as the results of surveys to examine Poles' opinions on the presence of Polish Red Cross in social media, on the basis of which it can be concluded that these activities are positive, also in the context of encouraging third parties to support the activities of this association.
Celem niniejszej pracy było. zbadanie funkcjonowania PCK w mediach społecznościowych w opinii Polaków. Realizacji tego celu służy w pierwszej kolejności część teoretyczna pracy, w której scharakteryzowane zostały organizacje trzeciego sektora, pojęcie wizerunku organizacji oraz działania, w tym podejmowane w mediach społecznościowych, zmierzające do jego kształtowania. W części praktycznej pracy zaprezentowano natomiast stowarzyszenie Polski Czerwony Krzyż i działania tego stowarzyszenia w mediach społecznościowych służące kształtowaniu jego wizerunku, a także przedstawiono wyniki badań ankietowych służących zbadaniu opinii Polaków na temat obecności PCK w mediach społecznościowych, na podstawie których można stwierdzić, że te działania oceniane są pozytywnie, także w kontekście zachęcania osób trzecich do wspierania działalności tego stowarzyszenia.