Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nowe media a zacieranie się granic między amatorem a profesjonalistą oraz zmiany w zarządzaniu mediami

Tytuł:
Nowe media a zacieranie się granic między amatorem a profesjonalistą oraz zmiany w zarządzaniu mediami
New media, atrophy of the line betwen non-professional and professional cretives and new role of media
Autorzy:
Powierża-Kuc, Sylwia
Słowa kluczowe:
INFLUENCE MARKETING SOCIAL MEDIA NEW MEDIA MANAGMENT
NOWE MEDIA MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE YOUTUBE ZARZADZANIE LIDER OPINII
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Nowe media a zacieranie się granic między amatorem a profesjonalistą oraz zmiany w zarządzaniu mediami autorka to próba krytycznej analizy tezy, że nowe media i determinizm technologiczny są głównymi czynnikami atrofii granic między tym co amatorskie a profesjonalne oraz zmian z zarządzaniu mediami.

New media, atrophy of the line betwen non-professional and professional cretives and new role of media management is a topic of master’s thesis. The main goal of the thesis is a try of critical analysis is that true that new media and new technology are the reason why there is no line between non-professional and professional people.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies