Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Advertisings for children and youth. Contemporary trends in ads.

Tytuł:
Advertisings for children and youth. Contemporary trends in ads.
Determinanty reklamy skierowanej do dzieci i młodzieży. Wykorzystywanie współczesnych trendów w reklamie
Autorzy:
Rusin, Kamila
Słowa kluczowe:
reklama, młodzież, dzieci, telewizja, Internet, media
ads, youth, children, television, Internet, media
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Praca określa stosunek i odbiór reklam telewizyjnych i internetowych przez współczesną młodzież i dzieci.

Advertisings for children and youth. Reception of television and Internet ads by contemporary children.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies