Tytuł pozycji:
Impact of selected social media marketing tools on consumer behavior.
Tematem pracy jest wpływ wybranych narzędzi social media marketingu nazachowania konsumentów. Celem pracy jest identyfikacja narzędzi social media marketingui ich wpływu na zachowanie konsumentów. Do realizacji zamierzonego celu posłużą analizaliteratury oraz badania empiryczne. Wybraną formą badań jest ankieta internetowa. Wpierwszym rozdziale zostaną omówione elementy i narzędzia social media marketingu. Drugirozdział zostanie poświęcony różnym postawom i zachowaniom konsumentówz uwzględnieniem konsumentów w social media. W trzecim rozdziale zostanie szczegółowoprzedstawiona i opisana metodologia badań własnych. Ostatni rozdział zostanie poświęconyanalizie wpływu social media marketingu na zachowania konsumentów.
The topic of the thesis is the impact of selected social media marketing tools onconsumer behavior. The purpose of the work is to identify social media marketing tools andtheir impact on consumer behavior. Literature analysis and empirical research will be used toachieve the intended goal. The online survey is the chosen form of research. The first chapterwill discuss elements and tools of social media marketing. The second chapter will be devotedto different attitudes and behaviors of consumers, including consumers in social media. In thethird chapter, the methodology of own research will be presented and described in detail. Thelast chapter will be devoted to the analysis of the impact of social media marketing onconsumer behavior.