Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pozycjonowanie marki festiwalu Męskie Granie jako gwarancji jakości, przy wykorzystaniu portalu społecznościowego Facebook

Tytuł:
Pozycjonowanie marki festiwalu Męskie Granie jako gwarancji jakości, przy wykorzystaniu portalu społecznościowego Facebook
Brand positioning for the Męskie Granie festival as a guarantee of quality, using the Facebook social network
Autorzy:
Piątek, Gabriela
Słowa kluczowe:
POZYCJONOWANIE - FACEBOOK - MARKA
POSITIONING - FACEBOOK – BRAND
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W obecnych czasach marka stała się wyznacznikiem pozycji społecznej. Jednak, aby mogłaona zaistnieć w umysłach odbiorców, musi się czymś wyróżniać na tle konkurencyjnychmarek. Celem artykułu było zrozumienie, w jaki sposób festiwal Męskie Granie pozycjonujesiebie jako markę, będącą zapewnieniem najwyższej jakości, za pomocą portaluspołecznościowego Facebook. Badanie oparto na analizie treści materiału zastanego, w tymwypadku postów publikowanych na profilu marki na Facebooku w latach 2017 - 2019 wmiesiącach od maja do września. W trakcie przeprowadzanego badania publikowane postyzostały podzielone na 7 kategorii wskazujących na wysoką jakość festiwalu. Uzyskanewyniki pokazują, jakie narzędzia wykorzystują administratorzy profilu marki do jejpozycjonowania. Stwierdza się, że serwis społecznościowy Facebook z pewnością możepomóc przy budowaniu wizerunku organizacji i utrzymywaniu relacji z konsumentami.

Nowadays, the brand has become an indicator of social position. However, in order for it toexist in the minds of recipients, it must stand out from other competing brands. The purposeof this study was to investigate how the Męskie Granie festival positions itself using theFacebook social network as a brand that ensures the highest quality. The study was based onan analysis of the content of existing material, in this case posts published on the brand'sprofile on Facebook in 2017-2019 from May to September. During the study, published postswere divided into 7 categories indicating the high quality of the festival. The obtained resultsshow what tools are used by brand profile administrators for its positioning. It is stated thatthe Facebook social network can certainly help in building the image of the organization andmaintaining relationships with consumers.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies