Tytuł pozycji:
Pozycjonowanie marki festiwalu Męskie Granie jako gwarancji jakości, przy wykorzystaniu portalu społecznościowego Facebook
W obecnych czasach marka stała się wyznacznikiem pozycji społecznej. Jednak, aby mogłaona zaistnieć w umysłach odbiorców, musi się czymś wyróżniać na tle konkurencyjnychmarek. Celem artykułu było zrozumienie, w jaki sposób festiwal Męskie Granie pozycjonujesiebie jako markę, będącą zapewnieniem najwyższej jakości, za pomocą portaluspołecznościowego Facebook. Badanie oparto na analizie treści materiału zastanego, w tymwypadku postów publikowanych na profilu marki na Facebooku w latach 2017 - 2019 wmiesiącach od maja do września. W trakcie przeprowadzanego badania publikowane postyzostały podzielone na 7 kategorii wskazujących na wysoką jakość festiwalu. Uzyskanewyniki pokazują, jakie narzędzia wykorzystują administratorzy profilu marki do jejpozycjonowania. Stwierdza się, że serwis społecznościowy Facebook z pewnością możepomóc przy budowaniu wizerunku organizacji i utrzymywaniu relacji z konsumentami.
Nowadays, the brand has become an indicator of social position. However, in order for it toexist in the minds of recipients, it must stand out from other competing brands. The purposeof this study was to investigate how the Męskie Granie festival positions itself using theFacebook social network as a brand that ensures the highest quality. The study was based onan analysis of the content of existing material, in this case posts published on the brand'sprofile on Facebook in 2017-2019 from May to September. During the study, published postswere divided into 7 categories indicating the high quality of the festival. The obtained resultsshow what tools are used by brand profile administrators for its positioning. It is stated thatthe Facebook social network can certainly help in building the image of the organization andmaintaining relationships with consumers.