Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Media relations as a crisis management method in a cultural institution based on the Bagatela Theatre

Tytuł:
Media relations as a crisis management method in a cultural institution based on the Bagatela Theatre
Media relations jako metoda zarządzania sytuacją kryzysową w instytucji kultury na podstawie Teatru Bagatela
Autorzy:
Gatlik, Barbara
Słowa kluczowe:
PUBLIC RELATIONS - MEDIA RELATIONS – CRISIS SITUATIONS - MANAGEMENT - IMAGE
PUBLIC RELATIONS - MEDIA RELATIONS - SYTUACJE KRYZYSOWE - ZARZĄDZANIE - WIZERUNEK
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article presents the methods used by Bagatela Theatre in managing a crisis situation related to the accusation of mobbing and sexual harassment against the theatre director. The paper analyses strategic actions taken by the institution and their effects, with particular emphasis on the media relations method. The study is a case study, which is based on information obtained from interviews and analysis of data found. As a result, the significance of media and communication in a crisis situation and the impact on the image of the institution were determined. The result of the research is the identification, characterisation and comparison of the obtained results with the achievements of management science.

W artykule przedstawiono metody, jakimi posługiwał się Teatr Bagatela w zarządzaniu sytuacją kryzysową, związaną z oskarżeniem dyrektora teatru o mobbing i molestowanie seksualne. Praca analizuje strategiczne działania podjęte przez instytucję oraz ich skutki, ze szczególnym uwzględnieniem metody media relations. Opracowanie ma charakter studium przypadku, które bazuje na informacjach pozyskanych z wywiadów oraz analizie danych zastanych. W rezultacie określono znaczenie mediów oraz komunikacji w sytuacji kryzysowej oraz wpływ na wizerunek instytucji. Efektem przeprowadzonych badań jest wyłonienie, scharakteryzowanie oraz zestawienie uzyskanych wyników z dorobkiem nauk o zarządzaniu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies