Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Meaning of mythological motives used as a persuation tools in modern japanesse commercials of food products in 2017-2018.

Tytuł:
Meaning of mythological motives used as a persuation tools in modern japanesse commercials of food products in 2017-2018.
Znaczenie wątków mitologicznych jako narzędzia perswazyjnego reklam japońskich produktów żywnościowych w latach 2017 – 2018 na podstawie kanału Youtube „JapanThing”
Autorzy:
Kosińska, Katarzyna
Słowa kluczowe:
MANAGMENT - PERSUASION TOOLS - TV COMMERCIAL - JAPAN - MYTHOLOGY
ZARZĄDZANIE - NARZĘDZIA PERSWAZJI - REKLAMA TELEWIZYJNA - JAPONIA - MITOLOGIA
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Mitologia, jako pierwsze tworzone przez człowieka historie, które przetrwały do dziś, ma współcześnie zastosowanie w reklamie i zarządzaniu strategią marketingową. Przykładem jest pełna kontekstów reklama japońska, wykorzystująca mit jako narzędzie perswazji. Celem pracy jest analiza japońskiej reklamy telewizyjnej z lat 2017 – 2018 oraz powiązanie występujących w niej wątków mitologicznych ze świadomymi działaniami marketingowymi konkretnych firm.W związku z tym autorka postawiła następujące pytanie badawcze: Jakie wątki mitologiczne są wykorzystywane we współczesnej reklamie japońskiej i dlaczego? Jako przedmiot analizy naukowej wybrano materiały video z kanału Youtube pt. „JapanThing”. W pracy zastosowano jakościową metodę badawczą – analizę treści.

Mythology, as the first created by humankind stories, that survived to this day, is used in the contemprorary advertisment and managment of marketing strategy. For exemple in full of contexts japanesse commercials, that use myth as a persuation tool. The aim of the study is to analyse japanesse TV commercials from years 2017 – 2018 and to connect apearing mythological motives with concious marketing decisions made by specific companies. Therefore, the author has set following question as the basis of the theme: What kind of mythological motives apear in modern japanesse commercial and why? As the main subject of scientific analysis autor have choosen Youtube channel titled „JapanThing”. Qualitative research methods include content analysis.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies