Tytuł pozycji:
Gamification as an element of employer branding
This paper is devoted to gamification as an element of employer branding. The main aim of the study includes understanding the meaning of this term and a role of including gamification to recruitment process. This topic is not very well researched, there is not enough data about polish brands that use gamification during recruitment process. The author uses qualitative methods. Also there was held an interview with a representative of a HR company.
Przedmiotem zainteresowania badawczego w pracy jest grywalizacja jako element employer brandingu. Celem pracy jest scharakteryzowanie tego pojęcia oraz uzyskanie odpowiedzi na pytanie dlaczego organizacje decydują się na wykorzystanie takiej formy rekrutacji, a także analiza tego, w jaki sposób grywalizacja wpływa na procesy rekrutacyjne. Jest to temat bardzo aktualny i słabo poznany ze względu na niewielką ilość opracowań na ten temat, szczególnie takich, które traktują o przypadkach polskich firm lub polskich oddziałach firm zagranicznych. W pracy zostały wykorzystane metody jakościowe. Został także przeprowadzony wywiad z przedstawicielem firmy Talent Bridge, która zajmuje się przygotowaniem testów rekrutacyjnych.