Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wizerunek METAFORMA Cafe. Analiza technik zarządzania treścią w mediach społecznościowych.

Tytuł:
Wizerunek METAFORMA Cafe. Analiza technik zarządzania treścią w mediach społecznościowych.
Analiza technik zarządzania treścią w mediach społecznościowych na przykładzie METAFORMA Cafe
Autorzy:
Romaniszyn, Małgorzata
Słowa kluczowe:
ZARZĄDZANIE TREŚCIĄ, WIZERUNEK, SOCIAL MEDIA, AUTOETNOGRAFIA
CONTENT MANAGEMENT, CORPORATE IMAGE, SOCIAL MEDIA, AUTOETNOGRAPHY
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article is autoethnography examining the correlation between content management on social media channels and the picture of a Cafe. It contains an assumptions and motivations towards published posts and compares them with the results of reach and reactions.

Niniejszy artykuł jest autoetnografią badającą relacje między zarządzaniem treścią w kanałach mediów społecznościowych, a wizerunkiem kawiarni. Zawiera zapis założeń i motywacji wobec publikowanych postów oraz zestawia je z wynikami zasięgów i reakcji

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies