Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Proces zakupowy klientów sklepów internetowych.

Tytuł:
Proces zakupowy klientów sklepów internetowych.
The purchase making process of e-commerces customers
Autorzy:
Jastrzębska, Sandra
Słowa kluczowe:
e-sklep – proces zakupowy – e-commerce – user experience
e-shop – purchasing process – e-commerce – user experience
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The scope of this thesis is analysis of customers’ purchase making processes in e-commerce sector. One of the main issues which was elucidated is whether there are meaningful differences between the purchase workflows of independent e-store departments. Moreover, the emphasis was also put on researching how e-store accommodate the ever changing consument's model. Thus, during the analysis of this particular subject matter, the shortcomings of how e-stores appraoch the client as well as future action model are both pinpointed by author. By simulating purchase processes in 6 internet shops divided into two categories: offering commercial brand or professional watches, author has drawn conclusions. Results of presented analysis are supported by interviews conducted within 12 students.

Tematem niniejszej pracy jest analiza procesów zakupowych w sklepach internetowych. Praca jest próbą odpowiedzenia na pytania, czy istnieją różnice we wspieraniu procesów zakupowych pomiędzy wydzielonymi grupami e-sklepów oraz czy e-sklepy odpowiednio wspierają proces zakupowy nowego modelu konsumenta. Ponadto jest próbą wskazania błędów i rekomendacji dla działania e-sklepów. W tym celu zostały przeprowadzone symulacje procesów zakupowych na przykładzie sześciu e-sklepów, które podzielono na dwie kategorie: e-sklepy oferujące zegarki marek komercyjnych i e-sklepy oferujące zegarki marek profesjonalnych. Całość została uzupełniona wywiadami, które przeprowadzono na grupie dwunastu studentów.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies