Tytuł pozycji:
Rola portali internetowych w procesie rekrutacji pracowników pokolenia Y
Celem pracy jest zdobycie wiedzy na temat roli internet portali przy rekrutacji pokolenia Y. Badania miały na celu wymienić wpływ Internetu na pokolenie Y oraz zmiany, które odbyły się ze zmianami świecie.Zastosowano metodę empiryczną oraz badania ankietowe skierowane do studentów ostatnich lat studiów. Badania pokazały, że najczęściej korzystającymi metodami rekrutacji jest internet, a mianowicie portale internetowe oraz ogłoszenia na stronach firmy. Dodatkowo popularną metodą są media społecznościowe. Natomiast głównymi korzyściami przy rekrutacji przez internet studenci wymienili dużą liczbę ofert pracy oraz oszczędność czasu.
The purpose of the study is to acquire knowledge about the role of internet portals in recruiting generation Y. The research aimed to list the impact of the Internet on generation Y and the changes that took place with the change of the world.The empirical method and questionnaire research targeted at final year students were used. Research has shown that the most commonly used methods of recruitment are the Internet, namely internet portals and announcements on company websites. In addition, social media is a popular method. However, the main benefits in recruiting at the Internet, students mentioned a large number of job offers and saving time.