Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analiza czynników mających wpływ na decyzje zakupowe online konsumentów

Tytuł:
Analiza czynników mających wpływ na decyzje zakupowe online konsumentów
Analysis of factors influencing consumers online purchasing decisions.
Autorzy:
Filarska, Natalia
Słowa kluczowe:
Handel elektroniczny, konsument, konsumpcja, e-commerce, marketing
Electronic commerce, consumer, consumption, e-commerce, marketing
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem owej pracy magisterskiej jest analiza czynników, które wywierają pływ na podejmowane przez konsumentów decyzje dokonujących zakupów internetowych. Aby zobrazować temat w sposób wyczerpujący posłużono się narzędziem badawczym, w postaci ankiety internetowej, zawierającej kluczowe pytania dla problematyki niniejszej pracy. Zwieńczenie rozważań omawianej pracy, stanowi szczegółowa analiza uzyskanych wyników oraz wyrażenie na ich podstawie opinii

The purpose of this Master's thesis is to analyze the factors that influence consumers' decisions when making online purchases. To illustrate the subject in an exhaustive way a research tool was used, in the form of an online survey containing key questions for the issues of this work. The culmination of the discussed work is a detailed analysis of the results obtained and the expression of opinions based on them.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies