Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analysis of the use of Internet marketing to conduct Public Relations activities

Tytuł:
Analysis of the use of Internet marketing to conduct Public Relations activities
Analiza wykorzystania narzędzi marketingu Internetowego do prowadzenia działań z zakresu Public Relations
Autorzy:
Leks, Karol
Słowa kluczowe:
Public Relations - marketing - management - Internet - implement
Public Relations – marketing – zarządzanie – Internet - narzędzia
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The work refers to showing how effective the use of Internet marketing tools in Public Relations activities can be. It explains her role in supporting marketing in customer-oriented activities. The evolution of customer orientation in the classic and modern marketing concept as well as the operation of marketing tools in the world of new media is presented. Presenting topics related to public relations shows the growing importance of communication between entities. The work also deals with the subject of ethics in public relations activities. How it affects the company, surroundings and consumers. The research presented in the work relates to the analysis of the use of Internet marketing in conducting public relations activities.

Praca odnosi się do ukazania w jakim stopniu efektywne może być użycie narzędzi marketingu Internetowego w działaniach z zakresu Public Relations. Tłumaczy ona bowiem jej role w wspieraniu marketingu w działaniach ukierunkowanych bezpośrednio na klienta. Przedstawiona zostaje ewolucja orientacji na klienta w klasycznej i nowoczesnej koncepcji marketingu, jak również działanie narzędzi marketingowych w świecie nowych mediów. Przybliżenie tematyki związanej z public relations ukazuje rosnące znaczenie komunikacji pomiędzy podmiotami. Praca porusza również tematykę etyki w działaniach z zakresu public relations. Jak rzutuje na przedsiębiorstwo, otoczenie oraz konsumentów. Badania przestawione w pracy odnoszą się do analizy wykorzystania marketingu Internetowego w prowadzeniu działań z zakresu public relations.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies