Tytuł pozycji:
Zachowania informacyjne członków grup o tematyce zero waste na Facebooku
Celem tej pracy jest próba określenia typów zachowań informacyjnych członków grup o tematyce zero waste na Facebooku. Analizie zostały poddane dwie, najliczniejsze grupy zrzeszające sympatyków ideologii zero waste w Polsce – Zero Waste Polska oraz Zero Waste Bez Spiny. Podstawowymi pytaniami, na które starałam się uzyskać odpowiedź są: Czy użytkownicy mają świadomość swoich potrzeb informacyjnych oraz jakie treści są udostępniane w powyżej wymienionych grupach. Całość rozważań powstała na podstawie pilotażowego kwestionariusza oraz analizy treści zamieszczanych przez użytkowników w grupach o tematyce zero waste.
The topic of this Bachelor Thesis is to attempt to determine the types of information behavior of members of zero waste groups on Facebook. Two, the largest groups of sympathizers of zero waste ideology in Poland - Zero Waste Polska and Zero Waste Bez Spiny were subjected to analysis. The basic questions I tried to answer are: Are users aware of their information needs and what content is shared in the above-mentioned groups. All considerations were based on a pilot questionnaire and analysis of content posted by users in zero waste groups.