Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kryzys wizerunkowy a wpływ na sytuację finansową przedsiębiorstwa

Tytuł:
Kryzys wizerunkowy a wpływ na sytuację finansową przedsiębiorstwa
Image crisis and the impact on the financial situation of the enterprise
Autorzy:
Morek, Paulina
Słowa kluczowe:
public relations – PR – image – crisis – image crisis – crisis management –BP – Volkswagen
public relations – PR – wizerunek – kryzys – kryzys wizerunkowy– zarządzanie kryzysem – BP– Volkswagen
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem pracy jest omówienie problematyki związanej z wpływem kryzysuwizerunkowego na sytuację finansową przedsiębiorstwa. W artykule zostałozaprezentowane miejsce public relations w strategii promocji firmy, przedstawiony zostałkryzys wizerunkowy, a także działania public relations wykorzystywane w momenciejego wystąpienia na przykładach firm BP i Volkswagen. W badaniach zostałprzeanalizowany wpływ kryzysu wizerunkowego na sytuacje finansowąw wymienionych firmach.

The aim of the article is to discuss issues related to the impact of the image crisis on thefinancial situation of an enterprise. The article illustrates the place of public relations inthe company's promotion strategy, presents the image crisis, as well as public relationsactivities used at the time of its occurrence, on the examples of BP and Volkswagen. Theresearch analyzed the impact of the image crisis on the financial situation in thesecompanies.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies