Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Symbioza modelu e-commerce oraz tradycyjnych kanałów sprzedaży na przykładzie przedsiębiorstwa branży odzieżowej

Tytuł:
Symbioza modelu e-commerce oraz tradycyjnych kanałów sprzedaży na przykładzie przedsiębiorstwa branży odzieżowej
SYMBOSIS OF THE E-COMMERCE MODEL AND TRADITIONAL SALES CHANNELS ON THE EXAMPLE OF A CLOTHING INDUSTRY ENTERPRISE
Autorzy:
Dymek, Joanna
Słowa kluczowe:
e-commerce, handel tradycyjny, kanały sprzedaży, sprzedaż internetowa, symbioza
e-commerce, traditional commerce, sales channels, online sales, symbiosis
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem pracy jest sprawdzenie czy istnieje symbioza pomiędzy modelem e-commerce i tradycyjnymi kanałami sprzedaży. W pracy zaprezentowano wyniki badań przeprowadzonych wśród 100 klientów sklepu odzieżowego, który także posiada sklep internetowy. Przeprowadzone badania wskazują, że oba te modele współistniejąc ze sobą przynoszą większe korzyści.

The aim of the work is to check if there is a symbiosis between the e-commerce model and traditional sales channels. The paper presents the results of research conducted among 100 customers of a clothing store, which also has an online store. The conducted research indicates that both these models co-exist with each other bring greater benefits.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies