Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Elastyczność oraz zdolność adaptacyjna firm do sytuacji kryzysowej podczas pandemii SARS-CoV-2 w Polsce.

Tytuł:
Elastyczność oraz zdolność adaptacyjna firm do sytuacji kryzysowej podczas pandemii SARS-CoV-2 w Polsce.
Flexibility and adaptability of companies to the crisis during the SARS-CoV-2 pandemic in Poland
Autorzy:
Oziębło, Patrycja
Słowa kluczowe:
ELASTYCZNOŚĆ – KRYZYS – PANDEMIA - ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE - ZDOLNOŚĆ ADAPTACYJNA
FLEXIBILITY - CRISIS - PANDEMY - CRISIS MANAGEMENT - ADAPTIVE CAPABILITY
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The flexibility and adaptability of companies in a crisis is a necessary criterion for the company's effectiveness in a crisis. Developing companies should use appropriate strategies to adapt to environmental conditions.The purpose of this work is to learn about all activities of companies in Poland that have tried to adapt to the prevailing market situation during the SARS-CoV-2 pandemic. The subject of research are companies that survived the crisis. The study used a data analysis tool that allowed to analyze the actions taken by companies in Poland during a crisis. Data analysis indicates that the fastest response time and decision to make changes are beneficial for the further development of the company during an unexpected situation. It is also worth using customer relationship tools as well as checking consumer feedback on the changes introduced.

Elastyczność oraz zdolność adaptacyjna firm w sytuacji kryzysowej jest niezbędnym kryterium efektywności firmy w sytuacji kryzysowej. Rozwijające się firmy powinny wykorzystywać odpowiednie strategie pozwalające na dopasowanie się do warunków otoczenia.Celem niniejszej pracy jest poznanie wszelkich działań firm w Polsce, które starały się dostosować do panującej sytuacji na rynku podczas pandemii SARS-CoV-2. Przedmiotem badań są firmy, które przetrwały kryzys. W badaniach wykorzystano narzędzie analizy danych, które pozwoliło przeanalizować działania podejmowane przez firmy w Polsce podczas sytuacji kryzysowej. Analiza danych wskazuje, że jak najszybszy czas reakcji oraz decyzja o wprowadzeniu zmian są korzystne dla dalszego rozwoju firmy podczas niespodziewanej sytuacji. Warto również wykorzystywać narzędzia relacji z klientem a także sprawdzać na bieżąco informacje zwrotne konsumentów na temat wprowadzanych zmian.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies