Tytuł pozycji:
Emocje w reklamach jako narzędzie przyciągające uwagę odbiorcy na przykładzie kampanii Allegro.
Reklama jest narzędziem, które wykorzystując różne techniki i metody kreuje wizerunek firmy, ale przede wszystkim skłania do nabycia określonych dóbr i usług. Najważniejszym celem reklamy jest przekonanie do określonego działania, dlatego wykorzystuje się perswazje jako środek wzbudzający pożądanie u odbiorcy. W związku z silnym rozwojem tej dziedziny i stale rosnącymi wymaganiami odbiorców, spoty reklamowe muszą przejść transformację, aby stać się jak najbardziej atrakcyjne dla potencjalnych klientów. Jednakże, aby reklama stała się skuteczna musi zostać spełniony podstawowy czynnik – zwrócenie uwagi. Celem niniejszej pracy jest przedstawienie dlaczego reklamy o charakterze emocjonalnym bardziej przyciągają uwagę odbiorców.
Advertising is a tool which is using various techniques and methods of creating the image of the company, but most of all it encourages people to buy a lot of specific goods and services. The most important goal of advertising is to persuade people to take specific actions, which is why persuasion is a way to create desire into recipients mind. Due to the strong development of this field and the ever-growing requirements of the recipients, advertisements must undergo a transformation to become the most attractive as possible to potential customers. However, the only way to make your advertisement effective is to gain a basic factor - viewer's attention. The purpose of this written assignment is to present in which way emotional advertisements are catching people's attention the most.