Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Emocje w reklamach jako narzędzie przyciągające uwagę odbiorcy na przykładzie kampanii Allegro.

Tytuł:
Emocje w reklamach jako narzędzie przyciągające uwagę odbiorcy na przykładzie kampanii Allegro.
Emotions in ads as a tool to attract the viewers attention based on Allegro campaign
Autorzy:
Wastag, Beata
Słowa kluczowe:
reklama, zarządzanie reklamą, emocje w reklamach, perswazja
advertising, advertising management, emotions in advertising, persuasion
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Reklama jest narzędziem, które wykorzystując różne techniki i metody kreuje wizerunek firmy, ale przede wszystkim skłania do nabycia określonych dóbr i usług. Najważniejszym celem reklamy jest przekonanie do określonego działania, dlatego wykorzystuje się perswazje jako środek wzbudzający pożądanie u odbiorcy. W związku z silnym rozwojem tej dziedziny i stale rosnącymi wymaganiami odbiorców, spoty reklamowe muszą przejść transformację, aby stać się jak najbardziej atrakcyjne dla potencjalnych klientów. Jednakże, aby reklama stała się skuteczna musi zostać spełniony podstawowy czynnik – zwrócenie uwagi. Celem niniejszej pracy jest przedstawienie dlaczego reklamy o charakterze emocjonalnym bardziej przyciągają uwagę odbiorców.

Advertising is a tool which is using various techniques and methods of creating the image of the company, but most of all it encourages people to buy a lot of specific goods and services. The most important goal of advertising is to persuade people to take specific actions, which is why persuasion is a way to create desire into recipients mind. Due to the strong development of this field and the ever-growing requirements of the recipients, advertisements must undergo a transformation to become the most attractive as possible to potential customers. However, the only way to make your advertisement effective is to gain a basic factor - viewer's attention. The purpose of this written assignment is to present in which way emotional advertisements are catching people's attention the most.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies