Tytuł pozycji:
Use of social media tools for building the image of the Lilou brand
Przedmiotem pracy jest analiza komunikacji marketingowej firmy Lilou za pomocą social media. Głównym celem jest sprawdzenie, czy regularna i rzetelna komunikacja w mediach społecznościowych wpływa na wizerunek marki i wzrost zainteresowania wśród użytkowników. Do zrealizowania celu wykorzystano metodę analizy treści i zbadano miejsca występowania i czynnej działalności firmy w sieci. Pierwszy rozdział dotyczy definicji marki oraz jej wizerunku. W drugim rozdziale podjęto temat związany z marketingiem internetowym oraz narzędzi wykorzystywanych do budowania wizerunku marki w Internecie. Trzeci rozdział związany jest z metodologią, a ostatni w całości składa się z badań własnych obejmujących szczegółową analizę strategii marketingowej realizowanej za pomocą social mediów.
The subject of the thesis is the analysis of Lilou's marketing communication with the use of social media. The main goal of the thesis is to check whether regular and reliable communication in social media impact the brand image and the increase of interest among users. To achieve this goal, the content analysis method was used. Additionally, company social media activity were examined. The first chapter presents information about definition of the brand and brand image. The second chapter takes a look at the topic of digital marketing and tools used to build the brand image on the internet. The third chapter presents the methodology, and the last one introduces author’s research, covering a detailed analysis of the marketing strategy, implemented through social media.