Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Neuromarketing w mediach społecznościowych. Studium przypadku H&M

Tytuł:
Neuromarketing w mediach społecznościowych. Studium przypadku H&M
Neuromarketing and social media. H&M case study.
Autorzy:
Konstanty, Matylda
Słowa kluczowe:
social media, neuromarketing, H&M, user activity, consumer behavior
media społecznościowe, neuromarketing, H&M, aktywność użytkowników,zachowania konsumenckie
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The thesis concerns the analysis of techniques used in social media on the example of H&M.Neuromarketing is a research discipline that goes beyond standard quantitative and qualitativeresearch tools. Focuses primarily on the consumer's brain with marketing stimuli.Contemporary advertising is mainly designed to distinguish products from each other andconvince consumers to buy them. Neuromarketing, thanks to various psychological tests,allows analyzing the customer's needs and address the message more effectively to achievethe desired effect. The work includes social media issues and their applications on users'purchasing decisions. The topic of H&M brand activity was discussed in detail and based onresearch-based data for deeper analysis. The part of the work was based on an online surveyaddressing the subject of "H&M brand activity in social media", which also analyses thesubconscious habits of users on social networking sites.

Praca dotyczy analizy użycia technik w mediach społecznościowych na przykładzie markiH&M. Neuromarketing jest dyscypliną badawczą wykraczająca poza tradycyjne narzędziebadań ilościowych i jakościowych. Koncentruje się przede wszystkim na reakcjach mózgukonsumenta na bodźce marketingowe. Współczesna reklama ma przede wszystkim za zadanieodróżnić produkty od siebie i przekonać konsumentów do ich zakupu. Neuromarketing dziękiróżnorodnym testom psychologicznym pozwala przewidzieć co klienci oczekują, dzięki czemumarketerzy są w stanie skuteczniej adresować komunikat, aby uzyskać pożądany efekt. Wpracy przedstawiona została problematyka mediów społecznościowych, ich skuteczności orazwpływu na decyzje zakupowe użytkowników. Szczegółowo został omówiony temataktywności marki H&M, na której oparto badania w celu głębszej analizy. Część badawcząpracy oparto na ankiecie internetowej poruszającej tematykę „Aktywność marki H&M wmediach społecznościowych”, która dodatkowo miała na celu zanalizować podświadomezwyczaje użytkowników w serwisach społecznościowych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies