Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Postrzeganie marki własnej przez konsumentów na przykładzie sieci Lidl i Biedronka

Tytuł:
Postrzeganie marki własnej przez konsumentów na przykładzie sieci Lidl i Biedronka
Perception of a private label by consumers on the example of Lidl and Biedronka store chains
Autorzy:
Rusinowicz, Karolina
Słowa kluczowe:
Biedronka, dyskont, marka własna, Lidl, sieć sklepów
Biedronka, discount store, private label, Lidl, store chain
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of the thesis „Perception of a private label by consumers on the example of Lidl and Biedronka store chains” is to explore current consumers’ opinions about private label products provided by discount stores like Lidl and Biedronka.The first part of the paper is a closure of crucial terms such as brand, trade- mark, private label and an indication of differences between these terms.Next, the history of the development of discount stores in Poland is cited. Both store chains are characterized as private label product and promotional activities.The final part of the thesis presents the analysis and interpretation of data from a questionnaire and an interview with an employee.

Celem pracy pt. „Postrzeganie marki własnej przez konsumentów na przykładzie sieci Lidl i Biedronka” jest zbadanie aktualnej opinii konsumentów o produktach sygnowanych marką własną oferowanych przez sieci sklepów dyskontowych „Lidl” oraz „Biedronka”.Początkowa część pracy to przybliżenie kluczowych terminów takich jak marka, znak towarowy, marka własna oraz wskazanie różnic między przytoczonymi pojęciami. Następnie przytoczono historię rozwoju sklepów dyskontowych w Polsce. Scharakteryzowano obydwie sieci, omówiono oferowane przez nie produkty marki własnej oraz podejmowane przez nie działania promocyjne.Końcowa część pracy zawiera analizę pozyskanych danych w tracie przeprowadzonych badań oraz ich interpretację.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies