Tytuł pozycji:
Analiza skuteczności narzędzi marketingowych wykorzystywanych w marketingu firmy Compet
Tematem niniejszej pracy jest analiza skuteczności narzędzi marketingowych na przykładzie firmy Compet. Głównym celem pracy było określenie efektywności prowadzonych przez firmę kampanii marketingowych: w Sieci oraz w mediach społecznościowych. Na potrzeby realizacji celu pracy scharakteryzowano elementy marketingu mix, wskazano na ich rolę w zarządzaniu przedsiębiorstwem oraz określono najważniejsze sposoby pomiaru skuteczności działań marketingowych. W pracy zaprezentowano wyniki badań przeprowadzonych z wykorzystaniem internetowych narzędzi analitycznych: Facebook Analytics oraz Google Analytics, które opierały się na analizie przypadku sieci świadczącej usługi w zakresie napraw powypadkowych z szerokim wsparciem dotyczącym procesu likwidacji szkód komunikacyjnych – sieci Compet. Przeprowadzone badania wykazały, że klienci pozytywnie postrzegają prowadzone przez firmę kampanie reklamowe w sieci, jak i w mediach społecznościowych, jednakże dalsza optymalizacja wyników w tym obszarze mogłaby przyczynić się do uzyskania jeszcze lepszych efektów.
The topic of my thesis is the analysis of the effectiveness of marketing tools based on Compet. The main purpose of the work was to determine the effectiveness of marketing campaigns conducted by the company: on the Web and in social media. For the purpose of the work, the elements of marketing mix were characterized, their role in company management was indicated, and the most important ways of measuring the effectiveness of marketing activities were identified. The paper presents the results of research carried out with the use of online analytical tools: Facebook Analytics and Google Analytics, which were based on a case study of a company providing services in the field of accident repairs with broad support regarding the process of claims settlement - Compet network. The conducted research showed that customers positively perceive the advertising campaigns conducted by the company on the Web and in social media but further optimization of results in this area could contribute to achieving even better results.