Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The influence of cosmetics advertising on social media on consumers attitudes and values.

Tytuł:
The influence of cosmetics advertising on social media on consumers attitudes and values.
Wpływ reklam kosmetyków w mediach społecznościowych na postawy i wartości konsumentów
Autorzy:
Głąb, Kinga
Słowa kluczowe:
marki kosmetyczne – media społecznościowe – reklama internetowa – zachowanie konsumentów
consumers behaviour – cosmetic brands – internet advertisement – social media
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Niniejsza praca stanowi wprowadzenie do tematyki zastosowania internetowych mediów społecznościowych w działalności marketingowej przedsiębiorstw kosmetycznych oraz wpływu ich dynamicznego rozwoju na klientów. Przedstawia klasyfikację i charakterystykę portali społecznościowych oraz cechy reklam internetowych mające wpływ na zachowania nabywcze konsumentów. Przeanalizowane zostały zagadnienia dotyczące perspektywy klientów oraz firmkosmetycznych w postrzeganiu social media marketingu. Osobny rozdział został poświęconywpływowi influencer marketingu na działalność rozwojową przedsiębiorstw. Na podstawie badańkwestionariuszowych, przeprowadzonych na próbie 50 osób, podjęto próbę analizy wpływu socialmedia marketingu na postawy i wartości konsumentów rynku kosmetycznego.

This thesis is an introduction to the theme of the use, of online social media, in the marketing activities of cosmetics companies and the impact of their dynamic development on customers. The classification and characteristics of social networking sites as well as the features of online advertising affecting consumer purchasing behavior were presented. The issues concerning the perspective of clients and cosmetics companies in the perception of social media marketingwere analyzed. A separate chapter is devoted to the impact of influencer marketing on developmentactivities of enterprises. Based on questionnaire surveys conducted on a sample of 50 people, anattempt was made to analyze the impact of social media marketing on the attitudes and values ofconsumers of the cosmetics market.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies