Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Interactive books in the offer of selected Polish publishers

Tytuł:
Interactive books in the offer of selected Polish publishers
Książki interaktywne w ofercie wybranych wydawnictw polskich
Autorzy:
Krakowiak, Wiktoria
Słowa kluczowe:
book market, interactive books, publishing houses
książki interaktywne, rynek książki, wydawnictwa
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Praca podejmuje problematykę związaną z książkami interaktywnymi na polskim rynku książki. Zidentyfikowano największe wydawnictwa polskie specjalizujące się w produkcji książek interaktywnych, do których zaliczono książki dotykowe, kontrastowe, dźwiękowe; ruchome i edukacyjne; z dodatkami i komiksy oraz pozostałe. Dokonano analizy produkcji wydawniczej ogółem oraz w zakresie książek interaktywnych, pięciu wydawnictw polskich: Wydawnictwa Aksjomat, AWM Agencja Wydawnicza Jerzy Mostowski, CzuCzu, Nasza Księgarnia, FoxGames. Scharakteryzowano formy dystrybucji oraz promocji oferty tych wydawnictw. Problematykę pracy przedstawiono w szerokim kontekście teoretycznym, na który składają się zagadnienia związane z polskim rynkiem książki, w tym zwłaszcza produkcją, dystrybucją i promocją wydawnictw, a także ze specyfiką i rolą książek interaktywnych w rozwoju i kształceniu dzieci.

The work deals with issues related to interactive books on the Polish book market. The largest Polish publishing houses specializing in the production of interactive books have been identified, which include tactile, contrast and sound books; mobile and educational; with extras and comics and others. Total publishing production and interactive books were analyzed, five Polish publishing houses: Aksjomat Publishing House, AWM Jerzy Mostowski Publishing Agency, CzuCzu, Nasza Księgarnia, FoxGames. The forms of distribution and promotion of the offer of these publications have been characterized. The issues of the work were presented in a broad theoretical context, which includes issues related to the Polish book market, including in particular the production, distribution and promotion of publishing houses, as well as the specificity and role of interactive books in the development and education of children.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies