Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie wizerunkiem administracji rządowej na przykładzie aktywności Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w mediach społecznościowych w latach 2018-2019

Tytuł:
Zarządzanie wizerunkiem administracji rządowej na przykładzie aktywności Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w mediach społecznościowych w latach 2018-2019
Image management of government administration in social media on the example of the Ministry of Culture and National Heritages activity in 2018-2019
Autorzy:
Fic, Kryspin
Słowa kluczowe:
ZARZĄDZANIE WIZERUNKIEM — MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE — PUBLIC RELATIONS — ADMINISTRACJA RZĄDOWA — MINISTERSTWO KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO
IMAGE MANAGEMENT — SOCIAL MEDIA — PUBLIC RELATIONS — GOVERNMENT ADMINISTRATION — MINISTRY OF CULTURE AND NATIONAL HERITAGE
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of this study is to explore issues regarding image management of government administration on the example of the Ministry of Culture and National Heritage, with particular emphasis on the role of social media. The theoretical part includes the review research and concepts on public relations within the paradigm of management sciences. The author focuses on the department’s activity in social media from 2018 to 2019. The study was conducted through interviews with specialists from institution and the survey questionnaire. The results, obtained during the research, are supposed to point out current problems and help in improving processes in image management.

Celem pracy jest omówienie problematyki zarządzania wizerunkiem administracji rządowej na przykładzie Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego ze szczególnym uwzględnieniem roli mediów społecznościowych. Część teoretyczna obejmuje przegląd badań, koncepcji i pojęć z zakresu public relations. Autor traktuje to zagadnienie jako proces i analizuje przez pryzmat nauk o zarządzaniu w kontekście administracji publicznej. W trakcie badań analizie poddane zostały głównie lata 2018-2019 działalności urzędu. W pracy wykorzystano następujące narzędzia i techniki badawcze: wywiady strukturyzowane z pracownikami instytucji oraz badanie za pomocą kwestionariusza ankiety wśród użytkowników serwisu Facebook. Wyniki mogą mieć charakter aplikacyjny w zakresie wsparcia instytucji administracji rządowej w organizacji procesu zarządzania wizerunkiem i pomóc wskazać kluczowe problemy w tym zakresie.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies