Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Image management of cultural institutions in social media during COVID-19 crisis on the example of Bunkier Sztuki Gallery of Contemporary Art and MOCAK Museum Of Contemporary Art in Krakow

Tytuł:
Image management of cultural institutions in social media during COVID-19 crisis on the example of Bunkier Sztuki Gallery of Contemporary Art and MOCAK Museum Of Contemporary Art in Krakow
ZARZĄDZANIE WIZERUNKIEM INSTYTUCJI KULTURY W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH W TRAKCIE PANDEMII COVID-19 NA PRZYKŁADZIE GALERII BUNKIER SZTUKI ORAZ MOCAK MUZEUM SZTUKI WSPÓŁCZESNEJ W KRAKOWIE
Autorzy:
Krężel, Alicja
Słowa kluczowe:
wizerunek, muzeum, zarządzanie wizerunkiem, media społecznościowe, zarządzanie kryzysowe
image, museum, image management, social media, crisis management
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of the article is a comparative analysis of the social media activities of cultural institutions, which are Bunkier Sztuki Gallery of Contemporary Art and MOCAK Museum Of Contemporary Art in Krakow during the COVID-19 crisis.The work analyzes how the institutions managed to adapt to the sudden change in the way of contact with recipients and how their new cultural offer was received by the audience. The research explores the issues of managing the image of museum institutions on Facebook. They were conducted using an online questionnaire, standardized interview, direct observation and analysis of existing data.

Celem pracy jest porównanie działalności instytucji kultury jakimi są Galeria Bunkier Sztuki oraz MOCAK Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie w mediach społecznościowych w czasie trwania sytuacji wywołanej pandemią COVID-19. W pracy analizie poddane zostały sposoby dostosowania instytucji do nagłej zmiany sposobu kontaktu z odbiorcami oraz jak ich nowa oferta kulturalna została odebrana przez publiczność. W badaniach zgłębiana jest problematyka zarządzania wizerunkiem instytucji muzealnych w serwisie Facebook. Badania zostały przeprowadzone przy użyciu kwestionariusza ankiety, wywiadu strukturyzowanego, obserwacji bezpośredniej oraz analizy danych zastanych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies