Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola działań marketingowych w funkcjonowaniu uczelni wyższych

Tytuł:
Rola działań marketingowych w funkcjonowaniu uczelni wyższych
The role of marketing activities in the functioning of universities
Autorzy:
Napieracz, Ewa
Słowa kluczowe:
MARKETING – PROMOCJA – SZKOLNICTWO WYŻSZE – UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
MARKETING – PROMOTION – HIGHER EDUCATION – JAGIELLONIAN UNIVERSITY
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem pracy jest zobrazowanie działań marketingowych oraz podstawy prawnej funkcjonowania szkolnictwa wyższego na przykładzie Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Realizacja celu była możliwa dzięki kwerendzie literatury oraz przeprowadzonym badaniom wśród studentów oraz absolwentów w zakresie postrzegania działań promocyjnych rekrutacji UJ.Praca składa się z trzech rozdziałów. W pierwszym rozdziale przybliżone zostało pojęcie marketing, jego narzędzia oraz strategia marketingowa. W drugim rozdziale opisane prawna strona funkcjonowania uczelni wyższych w Polsce oraz wyjaśnienie pojęć marketing uczelni wyższych i wizerunek uczelni, a także przedstawienie działań marketingowych Uniwersytetu Jagiellońskiego. Ostatni rozdział przedstawia metodologię, wyniki oraz wnioski z przeprowadzonego badania ilościowego – ankieta internetowa.Analiza wyników badań ankietowych potwierdziła docieranie działań marketingowych Uniwersytetu do potencjalnych kandydatów chcących podjąć studia oraz wskazała na pozytywny odbiór marki oraz wizerunku uczelni w społeczeństwie.

The purpose of the work is to illustrate marketing activities and the legal basis for the functioning of higher education on the example of Jagiellonian University in Krakow. The goal was achieved through a literature query and conducting research in group of students and graduates in the field perception of recruitment promotional activities of the Jagiellonian University. Work consists of three chapters. The first chapter introduces the concept of marketing, marketing tools and marketing strategy. The second chapter describes the legal side of the functioning of universities in Poland and the explanation of the concepts of university marketing and the image of the University and marketing activities of the Jagiellonian University were also presented. The last chapter presents the methodology, results and conclusions of the quantitative research - online survey.The analysis of survey results confirmed that the University's marketing activities reached potential candidates willing to take up studies and indicated a positive reception of the university's brand and image among the Polish community.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies