Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kampanie społeczne w polskich środkach masowego przekazu

Tytuł:
Kampanie społeczne w polskich środkach masowego przekazu
Social campaigns in the Polish mass media.
Autorzy:
Błasińska, Emilia
Słowa kluczowe:
MASS MEDIA – POLAND - SOCIAL CAMPAIGNS - SOCIAL MARKETING
KAMPANIE SPOŁECZNE - MARKETING SPOŁECZNY - POLSKA - ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In this thesis, an attempt was made to translate the most important concepts related to the issues of social campaigns. The definitions and functions of marketing, social marketing, mass media and their significant role in the process of social communication are highlighted. This study investigated the impact of social campaigns on their distribution in the Polish mass media. The verification of the results of the research project has allowed to draw appropriate conclusions indicating an increased interest of citizens in social issues and willingness to change their inappropriate behaviour. The effectiveness of Polish social campaigns was tested and, on the basis of the results of the research, their activity was assessed at a high level.

Niniejsza praca prezentuje najważniejsze pojęcia związane z problematyką kampanii społecznych. Naświetlono definicje oraz funkcje marketingu, marketingu społecznego, mediów masowych i ich znaczącej roli odgrywanej w procesie komunikowania społecznego. Celem pracy było zbadanie wpływu kampanii społecznych względem ich rozmieszczenia w polskich środkach masowego przekazu. Weryfikacja rezultatu przeprowadzonego badania umożliwiła wyciągnięcie wniosków, wskazujących na wzrost zainteresowania obywateli kwestiami społecznymi i chęci zmiany swoich dotychczasowych postaw. Podjęto próbę zmierzenia skuteczności polskich kampanii społecznych oraz na podstawie otrzymanych efektów badań oceniono ich działalność.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies