Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Green marketing. The influence of brand's communication strategy on customers' environmental awareness

Tytuł:
Green marketing. The influence of brand's communication strategy on customers' environmental awareness
Zielony marketing. Wpływ strategii komunikacji marki w nowych mediach na świadomość ekologiczno-klimatyczną konsumentów
Autorzy:
Świerk, Daria
Słowa kluczowe:
marketing, ecology, Anthropocene, ecological marketing, brand communication strategy
marketing, ekologia, antropocen, zielony marketing, strategia komunikacji marki
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Climate change has an impact on many aspects of people’s lives, as well as on marketing strategies. The article presents opportunities of a new approach to management, which includes organisations’ social responsibility and ecological engagement. Marketing communication strategies of those organisations may have an influence on consumers’ awareness about environmental protection. The findings of this study, based on both recent literature review and empirical studies, suggest that ecological marketing might be a solution to constantly growing customers’ pressure and the challenges of the Anthropocene.

Marketing jako poddziedzina nauk o zarządzaniu przechodzi nieustanną ewolucję. Celem pracy jest omówienie problematyki związanej z przemianami strategii marketingowych w obliczu kryzysu klimatycznego. Szczególna uwaga została poświęcona rynkowi produktów ekologicznych i przedsiębiorstwom odpowiedzialnym społecznie. Rozważania zawarte w niniejszym tekście dotyczą przede wszystkim kwestii podejścia do zarządzania oraz komunikacji marketingowej w nowej rzeczywistości (kryzysu klimatyczno-ekologicznego). W opracowaniu skupiono się na przeglądzie aktualnej literatury i własnych badaniach, wskazujących, że zielony marketing może być odpowiedzią zarazem na presję konsumentów oraz na wyzwania antropocenu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies