Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The use of social media in brand marketing communications.

Tytuł:
The use of social media in brand marketing communications.
Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki
Autorzy:
Mróz, Nikoletta
Słowa kluczowe:
INTERNET - MARKETING COMMUNICATION – SOCIAL MEDIA - SOCIAL NETWORKING SITES - BRAND IMAGE
INTERNET - KOMUNIKACJA MARKETINGOWA – MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE – SERWISY SPOŁECZNOŚCIOWE – WIZERUNEK MARKI
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The work concerns marketing communication of brands in social media. The purpose of this study was to analyze the effectiveness of using social media in marketing communication and to examine the users' attitude to the operation and presence of brands on individual social networking sites. The work attempts to define the phenomena of marketing communication and social media. Two examples of the use of individual social networking sites by brands were also presented. The key point were the conclusions of the research, which allowed to know the expectations of consumers towards brands on social networking sites. Brands wanting to engage users to follow them on social networking sites should definitely focus on interesting and important content for the recipient. It is also important to give the consumer something in return, such as a discount coupon or reward, which he would have the chance to win in a competition organized on the brand's profile.

Praca dotyczy komunikacji marketingowej marek w mediach społecznościowych. Celem niniejszej pracy była analiza efektywności wykorzystania w komunikacji marketingowej mediów społecznościowych oraz zbadanie nastawienia użytkowników na działanie i obecność marek w poszczególnych serwisach społecznościowych. W pracy podjęta została próba zdefiniowania zjawiska komunikacji marketingowej oraz mediów społecznościowych. Zaprezentowane zostały również dwa przykłady wykorzystania poszczególnych serwisów społecznościowych przez marki. Kluczowym punktem były wnioski z badań, które pozwoliły na poznanie oczekiwań konsumentów wobec marek w serwisach społecznościowych. Marki chcąc zaangażować użytkowników do obserwowania ich w serwisach społecznościowych powinny zdecydowanie postawić na ciekawe i ważne dla odbiorcy treści. Ważną kwestią jest również danie konsumentowi czegoś w zamian, na przykład kuponu rabatowego bądź też nagrody, którą miałby szansę wygrać w konkursie organizowanym na profilu marki.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies