Tytuł pozycji:
Marketing communication in the context of gaining consumers among age generations
- Tytuł:
-
Marketing communication in the context of gaining consumers among age generations
Komunikacja marketingowa w kontekście pozyskiwania konsumentów różnych kategorii wiekowych
- Autorzy:
-
Nowak, Katarzyna
- Słowa kluczowe:
-
marketing communication, gaining consumers, baby bommers Generation, X Generation, Y Generation, Z Generation
komunikacja marketingowa, pozyskiwanie konsumentów, pokolenie baby boomers, pokolenie X, pokolenie Y, pokolenie Z
- Język:
-
polski
- Dostawca treści:
-
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this thesis is to present marketing communication in the context of gaining consumers among age categories, baby boomers Generation, X Generation, Y Generation and Z Generation. The research conducted on the group of 166 respondents shows that classic forms of marketing communication are known to all generations. Modern forms are the most popular among the Y Generation and Z Generation, the baby boomers and X Generations increasingly recognize modern forms of marketing communication and move freely online.
Celem pracy jest analiza komunikacji marketingowej w kontekście pozyskiwania konsumentów różnych kategorii wiekowych, czyli pokolenia baby boomers, pokolenia X, pokolenia Y i pokolenia Z. Badanie przeprowadzone wśród 166 osób wykazało, że klasyczne formy komunikacji marketingowej znane są wszystkim analizowanym pokoleniom. Nowoczesne formy natomiast najbardziej popularne są wśród pokolenia Y i pokolenia Z, a generacje baby boomers i X coraz częściej dostrzegają nowoczesne formy komunikacji marketingowej i swobodniej poruszają się w sieci.