Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Spór wokół kształcenia dzieci niesłyszących i niedosłyszących: integracja indywidualna czy grupowa?

Tytuł:
Spór wokół kształcenia dzieci niesłyszących i niedosłyszących: integracja indywidualna czy grupowa?
Argument towards education of deaf and hard of hearing children: group inclusion or individual inclusion?
Autorzy:
Pszczoła, Paulina
Słowa kluczowe:
Integracja, uczeń niesłyszący, uczeń niedosłyszący, edukacja.
Inclusion, deaf student, hard of hearing student, education.
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The text deals with education of children with hearing disabilities. First and second chapters explains group inclusion and individual inclusion. Third chapter is a comparison of the above in the view of the overall development of children and their preparation for functioning among the society after finishing their education.

Tekst podejmuje tematykę edukacji dzieci z niepełnosprawnością słuchu. W pierwszym oraz drugim rozdziale omawiane zostały kolejno integracja grupowa oraz indywidualna. W trzecim rozdziale zostało przeprowadzone porównanie powyższych typów integracji w kontekście całościowego rozwoju ucznia oraz jego przygotowania do funkcjonowania w społeczeństwie po zakończeniu edukacji.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies