Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wizerunek pokolenia X w serialu "Friends"

The main purpose of this work is to present image of the Generation X, i.e. people born in 1965-1980, in the series Friends. Study is based on describing the characteristic of the Generation X, and presenting them through different characters in sitcom. By presenting the coleration between television and the society, this work also examines interaction between media and current national consensus, which in consequence is answer of broadcasters, to the current needs of consumer. Furthermore, this work thoroughly explores various aspects of life, that have an impact on the subject of the shown broadcasts.

Niniejsza praca podejmuje problematykę dotyczącą przedstawienia generacji X, czyli osób urodzonych w latach 1965-1980, w popularnym serialu Friends. Praca opiera się na opisaniu cech charakterystycznych pokolenia X, oraz zestawieniu ich z cechami poszczególnych postaci sitcomu. Poprzez ukazanie korelacji pomiędzy telewizją a obrazem społeczeństwa w danych latach, zbadane zostaje również zjawisko wzajemnego oddziaływania pomiędzy mediami a nastrojami społecznymi, które w konsekwencji jest odpowiedzią nadawców na aktualne potrzeby odbiorców. Niniejsza praca bada dokładnie różnorakie aspekty życia, które mają wpływ na tematykę pokazywanych audycji.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies