Tytuł pozycji:
Zjawisko uzależnienia młodzieży szkolnej od Facebook’a
- Tytuł:
-
Zjawisko uzależnienia młodzieży szkolnej od Facebook’a
The phenomenon of school addiction of Facebook
- Autorzy:
-
Domańska, Magdalena
- Słowa kluczowe:
-
Facebook, Internet, sieć, media społecznościowe, portale społecznościowe, młodzież
Facebook, Internet, network, social media, social networks, youth
- Język:
-
polski
- Dostawca treści:
-
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of this Master's thesis entitled "The phenomenon of school addiction of Facebook" was to learn what role Facebook plays in high school students' lives. The research carried out for the purpose of work was aimed not only at learning the role of the portal in the lives of young people, but also at alternative forms of spending free time and communicating, as well as at showing the threats that the portal brings.The diagnostic survey method was used to conduct the tests. The respondents were asked to answer survey questions that enabled analysis and answering previously submitted research questions. The conclusion that deserves special attention concerns the fact that the main reason for the activity of young people is the desire to be in constant contact with peers.
Celem niniejszej pracy magisterskiej pod tytułem „ Zjawisko uzależnienia młodzieży szkolnej od Facebook’a” było poznanie jaką role w życiu licealistów odgrywa Facebook. Badania przeprowadzone na potrzeby pracy miały na celu nie tylko poznać rolę portalu w życiu młodzieży , ale również alternatywne formy spędzania czasu wolnego oraz komunikowania się, a także ukazać zagrożenia, które niesie ze sobą portal.W celu przeprowadzenia badań zastosowana została metoda sondażu diagnostycznego. Badani mieli za zadanie odpowiedzieć na pytania ankietowe, które umożliwiły analizę oraz udzielenie odpowiedzi na wcześniej postawione pytania badawcze. Wniosek, który zasługuje na szczególną uwagę dotyczy, tego iż główną przyczyną aktywności młodych osób, jest chęć bycia w ciągłym kontakcie z rówieśnikami.