Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Archiving of the case file from the end of the administrative proceedings to forwarding in the archive

Tytuł:
Archiving of the case file from the end of the administrative proceedings to forwarding in the archive
Archiwizacja akt sprawy od zakończenia sprawy do złożenia w archiwum
Autorzy:
Gnat, Łukasz
Słowa kluczowe:
Science of Archiving,Archiving Process,Company ArchivesDocumentation management,Office document circulation,Office Opperation InstructionArchival Instruction
Archiwistyka, Archiwizacja,Archiwum ZakładoweZarządzanie dokumentacją,Obieg kancelaryjny pisma,Instrukcja KancelaryjnaInstrukcja Archiwalna
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Obieg kancelaryjny pisma jest droga jaką przebiega w urzędzie lub innej jednostce administracyjnej pismo od rozpoczęcie sprawy do jej zakończenia. Proces ten kształtował się przez wieki na podstawie doświadczeń i pacy kancelarii. Powstaje tym samym jako pewien efekt uboczny dokumentacja tworząca w ten sposób akta sprawy. W trakcie załatwiania sprawa dokumentacja narasta. Następnie stworzony materiał, kiedy traci wartość bieżącą zostaje przeniesiony do archiwum lub innego miejsca składowania w celu jego zachowania, aby ostatecznie spocząć na półce w archiwum.Praca ta skupia się na analizie ostatniego etapu tego procesu. Archiwizacja dokumentacji w urzędzie jest typowym działaniem mającym na celu uporządkowanie tworzącej się dokumentacji. Współcześnie coraz częściej do tego procesu używa się systemów elektronicznych. Jednak wciąż praktyczną rolę w tych czynnościach odgrywają papierowe teczki i akta.

The office circulation of the documents is the path that takes place in the office or other administrative unit from the beginning of the case to the end of process. This process has evolved over the centuries based on the experience and work in the office and chambers. The side effect of this operations is creation a documentation that creates the case file. Documentation increases during the processing. Then the created material, when it loses its current value, is transferred to the archive or other storage place in order to preserve it, and finally rest on the shelf in the archive.This work focuses on analyzing the final stage of this process. Archiving documentation in the office is a typical activity aimed at organizing the created documentation. Nowadays, electronic systems are increasingly used for this process. However, paper folders and files still play a practical role in these activities.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies