Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Non-verbal communication of teachers vs contemporary education of teachers

Tytuł:
Non-verbal communication of teachers vs contemporary education of teachers
Komunikacja niewerbalna nauczycieli a współczesna edukacja nauczycieli
Autorzy:
Jurczak, Anna
Data publikacji:
2017
Słowa kluczowe:
zarządzanie
teacher
studia
uczeń
modern education
study
współczesna edukacja
pupil
management
nauczyciel
nonverbal communication
komunikacja niewerbalna
Język:
polski
Linki:
http://www.czasopismoippis.up.krakow.pl/wp-content/uploads/2015/01/Anna-JURCZAK.pdf  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article concerns matters such as hard skills in correlation with soft skills and their role in students' didactic process are also taken into consideration in the article. Education may be com-pared to various management models, which are prominent in terms of precision and that is why the issues of know - why, know - how and know - whom including the implementation of these aspects to education of both students and teachers are discussed in this paper as well. Another aspect highlighted in this article is the influence of educator's non-verbal communication on the students' attitude towards learning and towards the educator himself.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies