Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Competitiveness of tourist destinations as a research problem in the geography of tourism : analytical assumptions behind the research model

Tytuł:
Competitiveness of tourist destinations as a research problem in the geography of tourism : analytical assumptions behind the research model
Autorzy:
Mika, Mirosław
Data publikacji:
2012
Słowa kluczowe:
tourist competitiveness
tourist destinations
geography of tourism
Język:
angielski
ISBN, ISSN:
16443586
Prawa:
Dozwolony użytek utworów chronionych
http://ruj.uj.edu.pl/4dspace/License/copyright/licencja_copyright.pdf
Linki:
http://www.ejournals.eu/Prace-Geograficzne/Tom-2012/Numer-130/art/221/  Link otwiera się w nowym oknie
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/24687  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
The paper explores the issue of competitiveness in the field of tourism. Assuming an economic perspective and basing on a discussion of the issue with respect to tourist destinations, the paper looks at this type of analysis in the field of the geography of tourism. The paper utilizes systems analysis to create a competitiveness research model for multifunctional tourist destinations, which factors in a spectrum of determinants driving local tourist development.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies